AddThis Smart Layers

welcome

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Ελληνική Κοινωνική Έρευνα -Greek Social Research: Τι άλλο είναι φασισμός

Ελληνική Κοινωνική Έρευνα -Greek Social Research: Τι άλλο είναι φασισμός:

'via Blog this'

Nατάσσα Μποφίλιου για την Α21 Campaign

+ the Institute [for Experimental Arts]: "ΨΥΧΩΣΗ" της Sarah Kane από το + Ινστιτούτο [Πειρα...

+ the Institute [for Experimental Arts]: "ΨΥΧΩΣΗ" της Sarah Kane από το + Ινστιτούτο [Πειρα...: Σίσσυ Δουτσίου: ΨΥΧΩΣΗ! βασισμένο στο Psychosis 4.48  της Sarah Kane (φωτος πρόβας) ...

"Ζώντας με αυτοκτονικά συναισθήματα: Τα όνειρα της κοινότητας από την απόγνωση προς την ελπίδα".


Ο Will Hall ξαναέρχεται στην Αθήνα! 
Παρασκευή 4/10/13: "Ζώντας με αυτοκτονικά συναισθήματα: Τα όνειρα της κοινότητας από την απόγνωση προς την ελπίδα". 
Σάββατο 5/10/13: "Αμοιβαία υποστήριξη και ενσυναίσθηση: Μαθήματα από τα κινήματα βάσης για την ψυχική υγεία".

Σταματήστε την κράτηση των παιδιών σε φυλακές


Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Ο Ναβίντ δεν ήρθε για διακοπές - Το Παιχνίδι

Ο Ναβίντ δεν ήρθε για διακοπές - Το Παιχνίδι

Το ηλεκτρονικό παιχνίδι "Ο Ναβίντ δεν ήρθε για διακοπές" είναι ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι με θέμα τους πρόσφυγες που έχει σχεδιαστεί για να παιχτεί μέσα στη σχολική τάξη ή με τους γονείς στο σπίτι.
Το παιχνίδι έχει δυο παιδαγωγικούς στόχους:
  • Να ενημερώσει τα παιδιά για όσα συμβαίνουν στις χώρες καταγωγής των προσφύγων, τις δυσκολίες και τα διλήμματα που αντιμετωπίζουν στην απόφασή τους να φύγουν για να σωθούν.
  • Να παρουσιάσει τα ανθρώπινα δικαιώματα και τους οργανισμούς αρωγής των προσφύγων και να τα ευαισθητοποιήσει ώστε να κατανοήσουν τη θέση και τα προβλήματα κάποιων ξένων που ζουν στην Ελλάδα.
Στο παιχνίδι περιγράφεται ρεαλιστικά η κατάσταση μιας χώρας που έχει δικτατορία και στην οποία καταπατώνται βασικά ανθρώπινα δικαιώματα.
navid firstΌλα ξεκίνησαν από το ομώνυμο βιβλίο (των εκδόσεων Κέδρος), στο οποίο παρουσιάζεται η καθημερινή ζωή ενός δεκάχρονου αγοριού μέσα από τις εκθέσεις που γράφει στην Ε' δημοτικού.
"Εκείνη τη χρονιά ήρθε από κάπου μακριά ένα καινούριο παιδί στην τάξη, ο Ναβίντ, που δεν ξέρει καλά ελληνικά και που είναι όχι μαύρος- μαύρος, αλλά σκούρος, μαυριδερός...
Αλλά ποιος είναι αυτός ο Ναβίντ; Σίγουρα δεν ήρθε για διακοπές, γιατί  φυσικά όταν έχουμε διακοπές δεν πάμε στο σχολείο..." 

Και  έτσι ξεκινάει μια ιστορία με πολλά γιατί…
Το παιχνίδι μας μεταφέρει στη χώρα του Ναβίντ, προτού φτάσει στη χώρα μας. Στην πατρίδα του έχουν δικτατορία, όπου κυνηγούν τους ανθρώπους για τις ιδέες τους, με αποτέλεσμα ο Ναβίντ και η μητέρα του να προσπαθούν  να φύγουν, όπως πολλοί άλλοι, για να σωθούν και να φτάσουν στην πρώτη ασφαλή χώρα, την Ελλάδα.
Τι θα κάνει ο Ναβίντ; Θα τον κυνηγήσουν; Πού πρέπει να απευθυνθεί για βοήθεια; Θα βρει βοήθεια ή θα πέσει θύμα εκμετάλλευσης; Πώς θα βγει από τη χώρα και πώς θα ταξιδέψει; Τι χρειάζεται να έχει μαζί του; Τι θα αντιμετωπίσει στο ταξίδι; Πολλά ερωτηματικά που ξεδιαλύνονται στην πορεία του παιχνιδιού καθώς ο παίκτης κινείται στην οθόνη του υπολογιστή.
http://www.navid.gr/

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Δίκτυο Καταγραφής Ρατσιστικής Βίας: Η Πολιτεία πρέπει να στείλει σαφές μήνυμα ενάντια στη ρατσιστική βία

Δίκτυο Καταγραφής Ρατσιστικής Βίας: Η Πολιτεία πρέπει να στείλει σαφές μήνυμα ενάντια στη ρατσιστική βία:

'via Blog this'

Συναυλία για τον πόνο του άλλου από τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα με τον Βασίλη Σταυρακάκη στο Ηράκλειο Κρήτης



Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου, ο Βασίλης Σταυρακάκης, μια από τις μελωδικότερες φωνές της σύγχρονης Κρητικής παραδοσιακής μουσικής τραγουδά «για τον πόνο του άλλου» σε μια συναυλία για την υποστήριξη του έργου των Γιατρών Χωρίς Σύνορα. Είσοδος με ελεύθερη συνεισφορά.

Διεπιστημονική διημερίδα με θέμα τις σχέσεις Ρατσισμού και Φόβου

Διεπιστημονική διημερίδα με θέμα τις σχέσεις Ρατσισμού και Φόβου διοργανώνει η Ελληνική Ψυχιατρική Εταιρεία (ΕΨΕ) Παρασκευή  27 και Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Γκαίτε.  Πρόκειται για μία εξαιρετικά επίκαιρη εκδήλωση της οποίας την πρωτοβουλία είχε ο Κλάδος για την Τέχνη της ΕΨΕ στη συνέχεια της πρόσφατης προβολής  μιας σειράς κινηματογραφικών ταινιών με την ίδια θεματική. Ο διάλογος που προκλήθηκε ανάμεσα στους σχολιαστές των έργων  και τους ενεργά συμμετέχοντες θεατές οδήγησε στην προέκταση του διαμέσου μιας περισσότερο συστηματικής δημόσιας συζήτησης που θα πραγματοποιηθεί ανάμεσα σε εκπροσώπους διαφορετικών κατευθύνσεων και ενδιαφερομένων πολιτών. Η επιτακτική ανάγκη που συνοδεύει την κλινική και θεωρία της σύγχρονης ψυχιατρικής να επικεντρώνεται ολοένα και περισσότερο στις φυλετικές διακρίσεις έχει ως συνέπεια τη μελέτη των μορφών της Τέχνης οι οποίες αναδεικνύουν όψεις της ίδιας προβληματικής.

Μία από τις συγκλονιστικότερες είναι η συνάρτηση του Φόβου με την επιβολή ρατσιστικών ανορθολογικών δοξασιών οι οποίες υποστηρίχθηκαν και υποστηρίζονται πολλές φορές από την ιδεολογική παράνοια – όπως άλλωστε και η προέλευσή του ρατσισμού και αντισημιτισμού από αδιερεύνητες προκαταλήψεις.

Οι εισηγήσεις και Ομάδες Εργασίας στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα συμπεριλάβουν τοποθετήσεις από την περιοχή της Ψυχιατρικής, των Κοινωνικών Επιστημών και της Τέχνης που επιδιώκουν την συμπληρωματική κατανόηση ενός μόνιμου φαινομένου της πολιτισμικής μας πραγματικότητας – ενός φαινομένου με συνεχείς επιπτώσεις στην ατομική και συλλογική συμπεριφορά.

ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΦΟΒΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

17:30-Χαιρετισμοί

17:45- Συνεδρία-Ρατσισμός και Αντισημιτισμός: Ψυχικός και Κοινωνικός Εκφοβισμός

με ομιλίες των:  Νικήτα Κανάκη, Γενικού Γραμματέα των Γιατρών του Κόσμου, Ηλία Κατσούλη, Πολιτικού Επιστήμονα, Νικόλαου Τζαβάρα, Ψυχιάτρου

Πρόεδρος: Στέλιος Κρασανάκης, Ψυχίατρος

Ακολουθεί συζήτηση

Διάλειμμα

20:00-Προβολή του ντοκιμαντέρ

«Η σιωπή της Γκέρντα» (Γερμανία 2008, 89΄) της Britta Wauer, βασισμένο στο ομώνυμο βιβλίο του δημοσιογράφου Knut Elstermann

Τί έζησε η νεαρή Εβραία Γκέρντα το 1944 στο στρατόπεδο συγκέντρωσης Άουσβιτς-Μπίρκεναου; Η σιωπή της γι’ αυτό που πέρασε θα ρίχνει βαριά σκιά σ’ όλη την υπόλοιπη ζωή της. Εκείνη δεν τολμά να μιλήσει και κανείς δεν τολμά να ρωτήσει – εκτός από τον μικρό Knut Elstermann. To 1967 η απάντηση που παίρνει δεν είναι παρά έντρομη σιωπή. 40 χρόνια όμως μετά, δημοσιογράφος πια, ο Knut Elstermann ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη, όπου έχει εγκατασταθεί η Γκέρντα μετά το ολοκαύτωμα, και ξεκινά μαζί της μια μακριά συζήτηση. Ένα χρόνο μετά κυκλοφορεί το βιβλίο του «Η σιωπή της Γκέρντα».

Η Britta Wauer, γεννημένη το 1974, δημοσιογράφος και σκηνοθέτις, ξεκινά το ντοκιμαντέρ της ακριβώς από εκεί που σταματά το βιβλίο.

O Knut Elstermann, καλεσμένος του Goethe-Institut Athen στην Αθήνα, θα προλογίσει την ταινία και θα συζητήσει μετά την προβολή με το κοινό.

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

10:00-ΙΙ Συνεδρία:

Η Σύγχρονη Παρουσία της Ρατσιστικής Ιδεολογίας

με ομιλίες των: Βασιλικής Γεωργιάδου, Πολιτικού Επιστήμονα, Μαρίας Διαλλινά, Ψυχιάτρου, Σάββα Μιχαήλ, Συγγραφέα, Πολιτικού, Δημητρίου Ψαρά, Δημοσιογράφου-Συγγραφέα

Πρόεδρος: Έμη Βαϊκούση, Φιλόλογος-Μεταφράστρια

Ακολουθεί συζήτηση

Διάλειμμα

12:00-ΙΙΙ Συνεδρία-Ρατσισμός: Η διαβρωτική του επίδραση στην Τέχνη. Μορφές Άμυνας

με ομιλίες των: Αθανάσιου Αλεξανδρίδη, Ψυχιάτρου, Ελισάβετ Κοτζιά, Κριτικού Λογοτεχνίας, Γιώργου Μποτονάκη, Ψυχιάτρου, Κατερίνας Σχινά, Κριτικού Λογοτεχνίας.

Πρόεδρος: Χρυσή Γιαννουλάκη, Ψυχίατρος

Ακολουθεί συζήτηση

Διάλειμμα

14:30-Ι Ομάδα Εργασίας-Μαθήματα για τον ρατσισμό σε μαύρο και άσπρο με τους: Αργυρώ Κυριαζή, Ψυχίατρο, Γρηγόρη Μανιαδάκη, Ψυχίατρο,

Διάλειμμα

16:30
ΙΙ Ομάδα εργασίας-Εμείς και η προκατάληψη

με τους: Ηλία Βλάχο, Ψυχίατρο, Ελισάβετ Παπανδρέου, Ψυχολόγο

18:00 Λήξη της διημερίδας

Μήπως έχετε άγχος για την επόμενη επαγγελματική σας επιλογή; :: FLYA CONSULTING

Μήπως έχετε άγχος για την επόμενη επαγγελματική σας επιλογή; :: FLYA CONSULTING

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 1948
ΠΡΟΟΙΜΙΟ
Επειδή η αναγνώριση της αξιοπρέπειας, που είναι σύμφυτη σε όλα τα μέλη της
ανθρώπινης οικογένειας, καθώς καιτων ίσων και αναπαλλοτρίωτων δικαιωμάτων
τους αποτελείτο θεμέλιο της ελευθερίας, της δικαιοσύνης καιτης ειρήνης στον
κόσμο.
Επειδή η παραγνώριση και η περιφρόνηση των δικαιωμάτων του ανθρώπου
οδήγησαν σε πράξεις βαρβαρότητας, που εξεγείρουν την ανθρώπινη συνείδηση,
και η προοπτική ενός κόσμου όπου οι άνθρωποι θα είναι ελεύθεροι να μιλούν και
να πιστεύουν, λυτρωμένοι από τον τρόμο καιτην αθλιότητα, έχει διακηρυχθεί ως
η πιο υψηλή επιδίωξη του ανθρώπου.
Επειδή έχει ουσιαστική σημασία να προστατεύονταιτα ανθρώπινα δικαιώματα
από ένα καθεστώς δικαίου, ώστε ο άνθρωπος να μην αναγκάζεται να
προσφεύγει, ως έσχατο καταφύγιο, στην εξέγερση κατά της τυραννίας καιτης
καταπίεσης.
Επειδή έχει ουσιαστική σημασία να ενθαρρύνεται η ανάπτυξη φιλικών σχέσεων
ανάμεσα στα έθνη.
Επειδή, με τον καταστατικό Χάρτη, οι λαοίτων Ηνωμένων Εθνών διακήρυξαν και
πάλιτην πίστη τους στα θεμελιακά δικαιώματα του ανθρώπου, στην αξιοπρέπεια
καιτην αξία της ανθρώπινης προσωπικότητας, στην ισότητα δικαιωμάτων
ανδρών και γυναικών, και διακήρυξαν πως είναι αποφασισμένοι να συντελέσουν
στην κοινωνική πρόοδο και να δημιουργήσουν καλύτερες συνθήκες ζωής στα
πλαίσια μιας ευρύτερης ελευθερίας.
Επειδή τα κράτη μέλη ανέλαβαν την υποχρέωση να εξασφαλίσουν, σε
συνεργασία με τον Οργανισμό των Ηνωμένων Εθνών, τον αποτελεσματικό
σεβασμό των δικαιωμάτων του ανθρώπου καιτων θεμελιακών ελευθεριών σε όλο
τον κόσμο. Επειδή η ταυτότητα αντιλήψεων ως προς τα δικαιώματα καιτις ελευθερίες αυτές
έχει εξαιρετική σημασία για να εκπληρωθεί πέρα ως πέρα αυτή η υποχρέωση,
Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
Διακηρύσσει ότι η παρούσα Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του
Ανθρώπου αποτελείτο κοινό ιδανικό στο οποίο πρέπει να κατατείνουν όλοι οι
λαοί και όλα τα έθνη, έτσι ώστε κάθε άτομο και κάθε όργανο της κοινωνίας, με τη
Διακήρυξη αυτή διαρκώς στη σκέψη, να καταβάλλει, με τη διδασκαλία καιτην
παιδεία, κάθε προσπάθεια για να αναπτυχθεί ο σεβασμός των δικαιωμάτων και
των ελευθεριών αυτών, και να εξασφαλιστεί προοδευτικά, με εσωτερικά και διεθνή
μέσα, η παγκόσμια και αποτελεσματική εφαρμογή τους, τόσο ανάμεσα στους
λαούς των ίδιων των κρατών μελών όσο και ανάμεσα στους πληθυσμούς χωρών
που βρίσκονται στη δικαιοδοσία τους.
ΑΡΘΡΟ 1
'Ολοι οι άνθρωποι γεννιούνται ελεύθεροι και ίσοι στην αξιοπρέπεια καιτα
δικαιώματα. Είναι προικισμένοι με λογική και συνείδηση, και οφείλουν να
συμπεριφέρονται μεταξύ τους με πνεύμα αδελφοσύνης.
ΑΡΘΡΟ 2
Κάθε άνθρωπος δικαιούται να επικαλείται όλα τα δικαιώματα και όλες τις
ελευθερίες που προκηρύσσει η παρούσα Διακήρυξη, χωρίς καμία απολύτως
διάκριση, ειδικότερα ως προς τη φυλή, το χρώμα, το φύλο, τη γλώσσα, τις
θρησκείες, τις πολιτικές ή οποιεσδήποτε άλλες πεποιθήσεις, την εθνική ή
κοινωνική καταγωγή, την περιουσία, τη γέννηση ή οποιαδήποτε άλλη κατάσταση.
Δεν θα μπορεί ακόμα να γίνεται καμία διάκριση εξαιτίας του πολιτικού, νομικού ή
διεθνούς καθεστώτος της χώρας από την οποία προέρχεται κανείς, είτε πρόκειται
για χώρα ή εδαφική περιοχή ανεξάρτητη, υπό κηδεμονία ή υπεξουσία, ή που
βρίσκεται υπό οποιονδήποτε άλλον περιορισμό κυριαρχίας.
ΑΡΘΡΟ 3 Κάθε άτομο έχει δικαίωμα στη ζωή, την ελευθερία καιτην προσωπική του
ασφάλεια.
ΑΡΘΡΟ 4
Κανείς δεν επιτρέπεται να ζει υπό καθεστώς δουλείας, ολικής ή μερικής. Η
δουλεία καιτο δουλεμπόριο υπό οποιαδήποτε μορφή απαγορεύονται.
ΑΡΘΡΟ 5
Κανείς δεν επιτρέπεται να υποβάλλεται σε βασανιστήρια ούτε σε ποινή ή
μεταχείριση σκληρή, απάνθρωπη ή ταπεινωτική.
ΑΡΘΡΟ 6
Καθένας, όπου και αν βρίσκεται, έχει δικαίωμα στην αναγνώριση της νομικής του
προσωπικότητας.
ΑΡΘΡΟ 7
'Ολοι είναι ίσοι απέναντι στον νόμο και έχουν δικαίωμα σε ίση προστασία του
νόμου, χωρίς καμία απολύτως διάκριση. 'Ολοι έχουν δικαίωμα σε ίση προστασία
από κάθε διάκριση που θα παραβίαζε την παρούσα Διακήρυξη και από κάθε
πρόκληση για μια τέτοια δυσμενή διάκριση.
ΑΡΘΡΟ 8
Καθένας έχει δικαίωμα να ασκεί αποτελεσματικά ένδικα μέσα στα αρμόδια εθνικά
δικαστήρια κατά των πράξεων που παραβιάζουν τα θεμελιακά δικαιώματα τα
οποία του αναγνωρίζουν το Σύνταγμα και ο νόμος.
ΑΡΘΡΟ 9
Κανείς δεν μπορεί να συλλαμβάνεται, να κρατείται ή να εξορίζεται αυθαίρετα. ΑΡΘΡΟ 10
Καθένας έχει δικαίωμα, με πλήρη ισότητα, να εκδικάζεται η υπόθεσή του δίκαια
και δημόσια, από δικαστήριο ανεξάρτητο και αμερόληπτο, που θα αποφασίσει
είτε για τα δικαιώματα καιτις υποχρεώσεις του είτε, σε περίπτωση ποινικής
διαδικασίας, για το βάσιμο της κατηγορίας που στρέφεται εναντίον του.
ΑΡΘΡΟ 11
1. Κάθε κατηγορούμενος για ποινικό αδίκημα πρέπει να θεωρείται αθώος,
ωσότου διαπιστωθεί η ενοχή του σύμφωνα με τον νόμο, σε ποινική δίκη,
κατά την οποία θα του έχουν εξασφαλιστεί όλες οι απαραίτητες για την
υπεράσπισή του εγγυήσεις.
2. Κανείς δεν θα καταδικάζεται για πράξεις ή παραλείψεις που, κατά τον
χρόνο που τελέστηκαν, δεν συνιστούσαν αξιόποινο αδίκημα κατά το
εσωτερικό ή το διεθνές δίκαιο. Επίσης, δεν επιβάλλεται ποινή βαρύτερη
από εκείνη που ίσχυε κατά τον χρόνο που τελέστηκε η αξιόποινη πράξη.
ΑΡΘΡΟ 12
Κανείς δεν επιτρέπεται να υποστεί αυθαίρετες επεμβάσεις στην ιδιωτική του ζωή,
την οικογένεια, την κατοικία ή την αλληλογραφία του, ούτε προσβολές της τιμής
καιτης υπόληψης του. Καθένας έχειτο δικαίωμα να τον προστατεύουν οι νόμοι
από επεμβάσεις και προσβολές αυτού του είδους.
ΑΡΘΡΟ 13
1. Καθένας έχειτο δικαίωμα να κυκλοφορεί ελεύθερα και να εκλέγειτον τόπο
της διαμονής του στο εσωτερικό ενός κράτους.
2. Καθένας έχειτο δικαίωμα να εγκαταλείπει οποιαδήποτε χώρα, ακόμα και
τη δική του, και να επιστρέφει σε αυτήν.
ΑΡΘΡΟ 14 1. Κάθε άτομο που καταδιώκεται έχειτο δικαίωμα να ζητά άσυλο καιτου
παρέχεται άσυλο σε άλλες χώρες.
2. Το δικαίωμα αυτό δεν μπορεί κανείς να το επικαλεστεί, σε περίπτωση
δίωξης για πραγματικό αδίκημα του κοινού ποινικού δικαίου ή για ενέργειες
αντίθετες προς τους σκοπούς καιτις αρχές του ΟΗΕ.
ΑΡΘΡΟ 15
1. Καθένας έχειτο δικαίωμα μιας ιθαγένειας.
2. Κανείς δεν μπορεί να στερηθεί αυθαίρετα την ιθαγένειά του ούτε το
δικαίωμα να αλλάξει ιθαγένεια.
ΑΡΘΡΟ 16
1. Από τη στιγμή που θα φθάσουν σε ηλικία γάμου, ο άνδρας και η γυναίκα,
χωρίς κανένα περιορισμό εξαιτίας της φυλής, της εθνικότητας ή της
θρησκείας, έχουν το δικαίωμα να παντρεύονται και να ιδρύουν οικογένεια.
Και οι δύο έχουν ίσα δικαιώματα ως προς τον γάμο, κατά τη διάρκεια του
γάμου και κατά τη διάλυσή του.
2. Γάμος δεν μπορεί να συναφθεί παρά μόνο με ελεύθερη και πλήρη
συναίνεση των μελλονύμφων.
3. Η οικογένεια είναιτο φυσικό καιτο βασικό στοιχείο της κοινωνίας και έχει
το δικαίωμα προστασίας από την κοινωνία καιτο κράτος.
ΑΡΘΡΟ 17
1. Κάθε άτομο, μόνο του ή με άλλους μαζί, έχειτο δικαίωμα της ιδιοκτησίας.
2. Κανείς δεν μπορεί να στερηθεί αυθαίρετα την ιδιοκτησία του.
ΑΡΘΡΟ 18
Κάθε άτομο έχειτο δικαίωμα της ελευθερίας της σκέψης, της συνείδησης καιτης
θρησκείας. Στο δικαίωμα αυτό περιλαμβάνεται η ελευθερία για την αλλαγή τηςθρησκείας ή πεποιθήσεων, όπως και η ελευθερία να εκδηλώνει κανείς τη
θρησκεία του ή τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις, μόνος ή μαζί με άλλους,
δημόσια ή ιδιωτικά, με τη διδασκαλία, την άσκηση, τη λατρεία και με την τέλεση
θρησκευτικών τελετών.
ΑΡΘΡΟ 19
Καθένας έχειτο δικαίωμα της ελευθερίας της γνώμης καιτης έκφρασης, που
σημαίνειτο δικαίωμα να μην υφίσταται δυσμενείς συνέπειες για τις γνώμες του,
καιτο δικαίωμα να αναζητεί, να παίρνει και να διαδίδει πληροφορίες και ιδέες, με
οποιοδήποτε μέσο έκφρασης, και από όλο τον κόσμο.
ΑΡΘΡΟ 20
1. Καθένας έχειτο δικαίωμα να συνέρχεται και να συνεταιρίζεται ελεύθερα και
για ειρηνικούς σκοπούς.
2. Κανείς δεν μπορεί να υποχρεωθεί να συμμετέχει σε ορισμένο σωματείο.
ΑΡΘΡΟ 21
1. Καθένας έχειτο δικαίωμα να συμμετέχει στη διακυβέρνηση της χώρας του,
άμεσα ή έμμεσα, με αντιπροσώπους ελεύθερα εκλεγμένους.
2. Καθένας έχειτο δικαίωμα να γίνεται δεκτός, υπό ίσους όρους, στις
δημόσιες υπηρεσίες της χώρας του.
3. Η λαϊκή θέληση είναιτο θεμέλιο της κρατικής εξουσίας. Η θέληση αυτή
πρέπει να εκφράζεται με τίμιες εκλογές, οι οποίες πρέπει να διεξάγονται
περιοδικά, με καθολική, ίση και μυστική ψηφοφορία, ή με αντίστοιχη
διαδικασία που να εξασφαλίζειτην ελευθερία της εκλογής.
ΑΡΘΡΟ 22
Κάθε άτομο, ως μέλος του κοινωνικού συνόλου, έχει δικαίωμα κοινωνικής
προστασίας. Η κοινωνία, με την εθνική πρωτοβουλία καιτη διεθνή συνεργασία, ανάλογα πάντα με την οργάνωση καιτις οικονομικές δυνατότητες κάθε κράτους,
έχει χρέος να του εξασφαλίσειτην ικανοποίηση των οικονομικών, κοινωνικών και
πολιτιστικών δικαιωμάτων που είναι απαραίτητα για την αξιοπρέπεια καιτην
ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητάς του.
ΑΡΘΡΟ 23
1. Καθένας έχειτο δικαίωμα να εργάζεται και να επιλέγει ελεύθερα το
επάγγελμά του, να έχει δίκαιες και ικανοποιητικές συνθήκες δουλειάς και
να προστατεύεται από την ανεργεία.
2. 'Ολοι, χωρίς καμία διάκριση, έχουν το δικαίωμα ίσης αμοιβής για ίση
εργασία.
3. Κάθε εργαζόμενος έχει δικαίωμα δίκαιης και ικανοποιητικής αμοιβής, που
να εξασφαλίζει σε αυτόν καιτην οικογένειά του συνθήκες ζωής άξιες στην
ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Η αμοιβή της εργασίας, αν υπάρχει, πρέπει να
συμπληρώνεται με άλλα μέσα κοινωνικής προστασίας.
4. Καθένας έχειτο δικαίωμα να ιδρύει μαζί με άλλους συνδικάτα και να
συμμετέχει σε συνδικάτα για την προάσπιση των συμφερόντων του.
ΑΡΘΡΟ 24
Καθένας έχειτο δικαίωμα στην ανάπαυση, σε ελεύθερο χρόνο, και ιδιαίτερα, σε
λογικό περιορισμό του χρόνου εργασίας και σε περιοδικές άδειες με πλήρεις
αποδοχές.
ΑΡΘΡΟ 25
1. Καθένας έχει δικαίωμα σε ένα βιοτικό επίπεδο ικανό να εξασφαλίσει στον
ίδιο και στην οικογένεια του υγεία και ευημερία, και ειδικότερα τροφή,
ρουχισμό, κατοικία, ιατρική περίθαλψη όπως καιτις απαραίτητες
κοινωνικές υπηρεσίες. 'Εχει ακόμα δικαίωμα σε ασφάλιση για την ανεργία,
την αρρώστια, την αναπηρία, τη χηρεία, τη γεροντική ηλικία, όπως και γιαόλες τις άλλες περιπτώσεις που στερείταιτα μέσα της συντήρησής του,
εξαιτίας περιστάσεων ανεξαρτήτων της θέλησης του.
2. Η μητρότητα και η παιδική ηλικία έχουν δικαίωμα ειδικής μέριμνας και
περίθαλψης. 'Ολα τα παιδιά, ανεξάρτητα αν είναι νόμιμα ή εξώγαμα,
απολαμβάνουν την ίδια κοινωνική προστασία.
ΑΡΘΡΟ 26
1. Καθένας έχει δικαίωμα στην εκπαίδευση. Η εκπαίδευση πρέπει να
παρέχεται δωρεάν, τουλάχιστον στη στοιχειώδη και βασική βαθμίδα της. Η
στοιχειώδης εκπαίδευση είναι υποχρεωτική. Η τεχνική και επαγγελματική
εκπαίδευση πρέπει να εξασφαλίζεται για όλους. Η πρόσβαση στην
ανώτατη παιδεία πρέπει να είναι ανοικτή σε όλους, υπό ίσους όρους,
ανάλογα με τις ικανότητες τους.
2. Η εκπαίδευση πρέπει να αποβλέπει στην πλήρη ανάπτυξη της
ανθρώπινης προσωπικότητας και στην ενίσχυση του σεβασμού των
ανθρωπίνων δικαιωμάτων καιτων θεμελιακών ελευθεριών. Πρέπει να
προάγειτην κατανόηση, την ανεκτικότητα καιτη φιλία ανάμεσα σε όλα τα
έθνη και σε όλες τις φυλές καιτις θρησκευτικές ομάδες, και να ευνοείτην
ανάπτυξη των δραστηριοτήτων των Ηνωμένων Εθνών για τη διατήρηση
της ειρήνης.
3. Οι γονείς έχουν, κατά προτεραιότητα, το δικαίωμα να επιλέγουν το είδος
της παιδείας που θα δοθεί στα παιδιά τους.
ΑΡΘΡΟ 27
1. Καθένας έχειτο δικαίωμα να συμμετέχει ελεύθερα στην πνευματική ζωή
της κοινότητας, να χαίρεταιτις καλές τέχνες και να μετέχει στην
επιστημονική πρόοδο και στα αγαθά της.
2. Καθένας έχειτο δικαίωμα να προστατεύονταιτα ηθικά και υλικά
συμφέροντά του που απορρέουν από κάθε είδους επιστημονική,
λογοτεχνική ή καλλιτεχνική παραγωγή του. ΑΡΘΡΟ 28
Καθένας έχειτο δικαίωμα να επικρατεί μια κοινωνική και διεθνής τάξη, μέσα στην
οποία τα δικαιώματα και οι ελευθερίες που προκηρύσσει η παρούσα Διακήρυξη
να μπορούν να πραγματώνονται σε όλη τους την έκταση.
ΑΡΘΡΟ 29
1. Το άτομο έχει καθήκοντα απέναντι στην κοινότητα, μέσα στα πλαίσια της
οποίας και μόνο είναι δυνατή η ελεύθερη και ολοκληρωμένη ανάπτυξη της
προσωπικότητάς του.
2. Στην άσκηση των δικαιωμάτων του και στην απόλαυση των ελευθεριών
του κανείς δεν υπόκειται παρά μόνο στους περιορισμούς που ορίζονται
από τους νόμους, με αποκλειστικό σκοπό να εξασφαλίζεται η αναγνώριση
και ο σεβασμός των δικαιωμάτων καιτων ελευθεριών των άλλων, και να
ικανοποιούνται οι δίκαιες απαιτήσεις της ηθικής, της δημόσιας τάξης και
του γενικού καλού, σε μια δημοκρατική κοινωνία.
3. Τα δικαιώματα αυτά και οι ελευθερίες δεν μπορούν, σε καμία περίπτωση,
να ασκούνται αντίθετα προς τους σκοπούς καιτις αρχές των Ηνωμένων
Εθνών.
ΑΡΘΡΟ 30
Καμιά διάταξη της παρούσας Διακήρυξης δεν μπορεί να ερμηνευθεί ότι παρέχει
σε ένα κράτος, σε μια ομάδα ή σε ένα άτομο οποιοδήποτε δικαίωμα να επιδίδεται
σε ενέργειες ή να εκτελεί πράξεις που αποβλέπουν στην άρνηση των
δικαιωμάτων καιτων ελευθεριών που εξαγγέλλονται σε αυτήν. 

UNHCR - Ταξίδι φυγής

UNHCR - Ταξίδι φυγής

UNHCR

UNHCR:

'via Blog this'

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

European Commission against Racism and Intolerance (ECRI)

http://hudoc.ecri.coe.int/XMLEcri/ENGLISH/Cycle_04/04_CbC_eng/GRC-CbC-IV-2009-031-ENG.pdf

'via Blog this'

No Hate Speech Movement official Campaign video

Kiko and the Hand

Τα καλά και τα κακά μυστικά


Ο Κανόνας του εσωρούχου ένα απλό μάθημα για την παιδική κακοποίηση

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

RUINS/Ερείπια: Οροθετικές γυναίκες - Το χρονικό μιας διαπόμπευσης

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
 
Η Ζωή Μαυρουδή, η Irate Greek, το OmniaTV και το περιοδικό UNFOLLOW
έχουν τη χαρά να σας προσκαλέσουν στην πρεμιέρα του ντοκιμαντέρ

RUINS/Ερείπια: Οροθετικές γυναίκες - Το χρονικό μιας διαπόμπευσης
σε σκηνοθεσία Ζωής Μαυρουδή
 
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2013, στις 19:00
στο Μουσείο Μπενάκη, Πειραιώς 138 & Ανδρονίκου, Αθήνα
 
Θα ακολουθήσει συζήτηση με τη σκηνοθέτιδα και τους συντελεστές.
 
Τα Ερείπια είναι ένα ντοκιμαντέρ για τη συγκλονιστική υπόθεση ποινικοποίησης του HIV στην Ελλάδα. Η εξιστόρηση της δίωξης των οροθετικών γυναικών, οι οποίες προσήχθησαν από την Ελληνική Αστυνομία, υπέστησαν εξαναγκαστικούς ελέγχους για ΗΙV, προφυλακίστηκαν για κακούργημα, και τελικά διαπομπεύτηκαν, όταν οι φωτογραφίες και τα προσωπικά τους δεδομένα δημοσιοποιήθηκαν στα ΜΜΕ, λίγες μέρες πριν τις εθνικές εκλογές της 6ης Μαΐου 2012.

Είσοδος Ελεύθερη

Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Ruins Documentary Official Trailer [HD]




http://ruins-documentary.com/



ψυχολόγος μαρούσι, ψυχοθεραπεία Συμβουλευτική 2102750082 

Building resilience to manage indirect exposure to terror

Building resilience to manage indirect exposure to terror:

'via Blog this'

India: Death penalty will not end violence against women | Amnesty International USA

India: Death penalty will not end violence against women | Amnesty International USA

ψυχολόγος μαρούσι, ψυχοθεραπεία Συμβουλευτική 2102750082 

Παγκόσμιο συνέδριο για την ψυχοθεραπεία στη Νότια Αφρική 25-29 Αυγούστου 2014

SAVE THE DATE
25-29 August 2014
Durban, South Africa
World Congress for Psychotherapy

Abstract submissions opening July 2013

http://www.wcp2014.com/
Παγκόσμιο συνέδριο για την ψυχοθεραπεία στη Νότια Αφρική 25-29 Αυγούστου 2014

Ημερίδα «Γονεϊκότητα, Τραύμα και Κατάχρηση Ουσιών», ΚΕΘΕΑ - DEREE


Ημερίδα
«Γονεϊκότητα, Τραύμα και Κατάχρηση Ουσιών»,